Seu d’Ègara i Terrassa medieval

Terrassa medieval (La Seu d’Ègara)
El ric patrimoni de la ciutat permet realitzar un viatge en la història catalana.
La Seu d’Ègara (conjunt monumental de les esglésies de Sant Pere) constitueix un element excepcional del patrimoni històric i artístic de Catalunya i abasta un període ininterromput des de l’època ibèrica fins a l’actualitat.
Passejant per la ciutat, guiat per experts especialistes, el visitant coneixerà el més complet patrimoni medieval: la Seu d’Ègara i el Castell Cartoixa de Vallparadís.
La Seu d’Ègara
Al conjunt monumental, únic al nostre país i a Europa, destaca el període de l’antiga Seu Episcopal d’Ègara (segles V – VIII).
Fundada al voltant de l’any 450, la residència episcopal i la Catedral d’Ègara, va experimentar algunes transformacions al llarg dels segles, considerant el conjunt com un referent artístic i cultural dels inicis del cristianisme i un dels principals monuments preromànics i romànics de Catalunya.
El conjunt està format per tres esglésies, Sant Pere, Sant Miquel i Santa Maria, i es troba situat al Parc de Vallparadís.
Al costat del conjunt de les esglésies de Sant Pere, al mateix Parc de Vallparadís, es troba l’antic Castell Cartoixa de Vallparadís originari del segle XII que es convertí en cartoixa en els segles XIV-XV.
Llengua: Català
Lloc: Terrassa
Província: Barcelona
País: Espanya
Nivell d’activitat: Apte per a tothom
Durada del servei: La Seu d'Ègara (conjunt de les esglésies de Sant Pere): 1 hora i 45 minuts (recomanable) - Castell Cartoixa de Vallparadís: 45 minuts - Total ruta: 2 hores i 30 minuts
Preu EU - Euro: Consultar
Accessibilitat:
Programació d’horaris:
Consultar
No inclòs:
Consultar
Galeria d’imatges:

* La informació publicada dels serveis s’actualitza periòdicament, però recomenem consultar-ne la seva vigència amb anterioritat.