Parc Samà sketching tour

Sketching tour al Parc Samà a Cambrils
1459

Coneix la història del Parc Samà, un dels espais més inspiradors de la comarca del Baix Camp.  Aquest jardí privat situat al terme de Cambrils, va ser construït per Salvador Samà a finals dels segle XIX. Un espai que recull la influència colonial portada pels seus antecessors indians.
Al llarg de la visita us proposarem diferents excercicis amb els quals podreu crear esbossos amb diferents tècniques.

No és necessari un nivell avançat de dibuix. Cal portar aquarel·les i suport per pintar.

A càrrec de M.Carme Granados i Mar Ramos.

Mª Carme Granados, Guia Oficial de Turisme de Catalunya, llicenciada en Història de l’Art i Màster Oficial en Gestió del Patrimoni Cultural. Es dedica al guiatge turístic des de l’any 2010. L’any 2013 crea l’empresa La teva ruta , la qual ofereix visites guiades a nombroses poblacions de les províncies de Tarragona i Barcelona.

Mar Ramos, artista del territori, és llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona, amb especialització de Postgrau en Funcions del Dibuix i Màster en formació del professorat de Dibuix, també s’ha dedicat a formar-se en l’ús dels recursos didàctics del patrimoni cultural.

Ha col·laborat en diferents projectes culturals i educatius, interessada en la difusió de l’educació artística fora dels àmbits acadèmics. Actualment combina la docència artística amb la gestió d’activitats en l’àmbit museístic.


Llengua: Català

Lloc: Cambrils

Província: Tarragona

País: Espanya

Nivell d’activitat: Apte per a tothom

Durada del servei: 3 hores

Preu EU - Euro: 20€ adults i 11,50€ els nens (8-14 anys)

Accessibilitat:

Programació d’horaris:

Consultar dates programades a la guia


No inclòs:

Cal portar aquarel·les i suport per pintar.

L'entrada al Parc Samà està inclosa en el preu.

Galeria d’imatges:

* La informació publicada dels serveis s’actualitza periòdicament, però recomenem consultar-ne la seva vigència amb anterioritat.