Els aiguamolls del Baix Empordà i el conreu de l’arròs

Ruta a peu per conèixer els aiguamolls del Baix Empordà i el seu conreu principal, l’arròs. Petajarem la zona de camps per conèixer el sistema de regadiu, el procès de l’arròs, … coneixerem in situ els seus principals depredadors i les sol.lucions aplicades, i acabarem seguint el curs del Daró Vell per desembocar al mar i gaudir d’unes vistes a les Illes Medes que et conviden a la contemplació.
No voldria que marxèssiu de Pals sense haver disfrutat d’un dels paisatges més bonics de l’Empordà. I si a més a més aquest viatge contemplatiu l’amanim amb la història del lloc i de l’arròs, aquest espai tindrà un lloc privilegiat en la nostra pròpia llista d’indrets especials.
Llengua: Català
Lloc: Pals
Província: Girona
País: Espanya
Nivell d’activitat: Apte per a tothom
Durada del servei: Un matí
Preu EU - Euro: a partir de 110 €
Accessibilitat:
Programació d’horaris:
De dimarts a diumenge, horaris a convenir
No inclòs:
Galeria d’imatges:

* La informació publicada dels serveis s’actualitza periòdicament, però recomenem consultar-ne la seva vigència amb anterioritat.